Při načítání komentářů došlo k problému.

Reset přenosu změn

Portál podpory  »  Návody  »  Zobrazení článku

  Tisknout

Reset přenosu změn slouží k vynucení kompletní synchronizace všech dat mezi e-shopem a účetním softwarem, jako by šlo o první přenos.

 

 

✅ Postup krok za krokem:

  1. Spusťte aplikaci ShopSync.
  2. V pravém dolním rohu hlavního okna klikněte na tlačítko „Reset přenosu změn“.
  3. Počkejte na dokončení operace.
  4. Po provedení resetu budete automaticky přesměrováni na záložku „Výstup“, kde se zobrazí potvrzení o úspěšném resetu.

49d2ef5936594cd248f7d7b2eb77839105c5cfe002f2af2bbd8d403907471c607854031f6f9d1590?t=49cecc1e2b91551ef72680d3c34eeede


⚠️ Důležité upozornění:

  • Po resetu se při příštím spuštění přenosu načítají všechna data znovu, včetně produktů, obrázků, faktur, zákazníků a adresářů.
  • Prvotní synchronizace může trvat i několik hodin, v závislosti na množství dat v e-shopu a účetním systému.
  • Nedoporučujeme provádět reset bez doporučení technika nebo podpory ShopSync.

🧠 Kdy použít reset?

Reset přenosu změn je vhodné použít pouze v případech, jako jsou:

  • kompletní migrace dat,
  • rozsáhlé změny v e-shopu či účetním systému,
  • řešení problémů se synchronizací za asistence technické podpory ShopSync.

Sdílet přes

Související články

© shopsync