There was a problem loading the comments.

Změna FTP údajů (jiné než Shoptet)

Support Portal  »  Knowledgebase  »  Viewing Article

  Print

Při přechodu na nový eshop anebo po uplynutí nějaké doby, se může stát, že přestanou platit zadané FTP údaje a údaje
pro připojení do DB eshopu. V tom případě je nutné zjistit údaje aktuální a ty zadat do příslušných polí v kartě nastavení
eshopu.

 

FTP údaje zde

b9188544a5a81d58ad0459875d9f6910deacfa3ac504e53eed756135d97f3f7310d3012dcb9afe22?t=1e2c52f02b5f6775615a0c1b994f1c3c

 

Údaje ohledně DB zde

12ee218ccc141207b1d8fd229e5b6b722b0300947580920956658acad0b71b7785f9b5e4a09fa6da?t=7e8b33da43a2fe110da3483153ef73e5

 

Případně ještě upravit i URL adresu, pokud se měnila

1bb2b4ac18422694948f13c158b9a867ff45e4f40daa502c67df5b5bf635b511e00c7ab210bdc203?t=6f01ac1372cc1214b697e3af82122973

 

Nezapomeňte kliknout na "Uložit"!

 

Otestovat správnost nastavení můžeme spuštěním přenosu, třeba takto

4e2408e8b21d22fc4aaa070284f1bf4817de62b4c96e9a93cb239c4fe9df2165ee249e099f5f9f5f?t=6539de7f912ef874877d6219738c748f

 

Pokud následně přenos proběhne bez chyb, nastavování bylo úspěšné.


Share via
Did you find this article useful?  

Related Articles


Comments

Add Comment

Replying to  

CAPTCHA
© shopsync